Fancy Work Out

Det har startat en mammagrupp här i Gnarp. Förra måndagen var första gången men då hade Majken fortfarande lite slemhosta så vi kunde inte gå. Är så dålig på att komma iväg på saker (är med i en mammagrupp på fb oxå som jag tänkte joina nån gång) så den här gången var jag peppad på att gå. Planerade när vi skulle kliva upp så Majken hann sova och äta innan. Skjussade Mejja på dagis, sövde Majken och fixade till mig. Allt klaffade så bra. Redo att åka, skulle bara kolla på papperet så det var samma tid som sist... det var det inte. Det var inte ens nån träff den här veckan utan varannan vecka. Alltså suck! Så där stod jag sminkad och klar, i onödan. Typiskt mig, noll koll! Haha!
 
Så jag tog och tränade istället. Det var ju bra att jag fick tid till det, men kändes lite onödigt att vara nysminkad för det. Det blev en fancy work out idag. ;)

Kommentarer :

#1: Nathalie

Vad är det för mammagrupp? :) Är det bara för små barn?

Svar: aa tror det, är igenom bvc. är olika teman per gång, t.ex. att bära på rätt sätt, mat-start m.m.
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :