Mellanväder...

Då kan jag pusta ut, gräsänklingshelgen är över. Pju! Men det gick förvånansvärt bra faktiskt, trodde jag skulle vara helt slut men jag hade mer ork/energi än vanligt haha! Tror det är den där överlevnadsinstinkten som kickar in när man vet att man måste orka för att det finns ingen annan som annars kan. Igår och idag har jag däremot varit sliten, men det kan ju oxå bero på det här skitvädret. Gillar inte det här mellanslasket. Antingen kan det väl vara vinter eller riktig vår! 
 
 
Lilla Pajasen 
 
En sak är då säkert! Jag tänker inte ta mina promenader ute nåt mer förrän det är helt bart på vägarna. Vaknade upp förra söndan med en sjujäkla värk i hela kroppen. Ryggvärk i ländryggen som vanligt (dock så brukar det vara värst på em/kvällen så att vakna med ont är illa!) och som strålade upp mellan skulderbladen, upp i nacken, ner i sätesmusklerna och ner i högerbenet nåt så fruktansvärt! Jag hade så ont att jag började dagen med att sitta och grina. Är så less på att ha ont!! Det är lixom inte värk som känns när jag rör mig utan en molande värk hela tiden som oxå gör att jag mår dåligt, illamående och så. Och allt det troligen för att det var så isigt och halt på lördagspromenaden så jag gick och spände mig + dålig nattsömn. Var till naprapaten i veckan och mitt bäcken var rejält snett igen. Känns lite bättre nu men måste nog dit igen den här veckan... 

Kommentera inlägget här :