Kalasvecka

Go' kväll,
Då har jag tittat klart på Orange is the new black oxå och även filmen me before you. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på under kvällarna. Eller jo just det, har ju uppföljar-boken till Livet efter dig att läsa. Imorrn blir det till att förbereda tårta tills min födelsedag, vilken jag skulle vilja slippa i år. Ett år äldre och jag kommer inte framåt nånstans...
 
En bild från i början på Juni. Kvällssolen ♥
 
Apropå födelsedag. Det blir en riktig kalasvecka här i mitten på Juli hädanefter. Bebis nummer två tittade nämligen ut igårkväll. En liten Freja! :D Så kul och nu längtar jag tills vi får träffa nytillskotten! 

Kommentarer :

#1: Simone

...Asså Poussey?!?!! 😭😭😭

Svar: Ja eller hur! :( hon som var så gullig!
Therese

skriven
#2: Patrik Iden

Grattis! :)

Svar: Tack! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :