Nu nördar jag ner mig

Eurovision-veckan är här och liksom sist Sverige var värdland så tänkte jag nörda ner mig och titta på allt. ;) Kollar ju såklart alla andra år oxå men det känns ju lite extra kul och speciellt då det är i hemlandet! Blir nog svårt att slå 2013-års final men hittills ser det bra ut tycker jag. Älskar heroes versionen med alla barnen och mellanakten med "Grey people" igår på första semifinalen var ju så himla fin! ♥ 
 
 
Ja jag är peppad och håller tummarna för Frans! Blir ju lite tuffare när man är direkt i final och publiken inte får lyssna in sig på låten lika mycket som på alla andra bidrag. Men jag tycker låten är så pass bra och annorlunda att den ska bli ihågkommen ändå. Jag tippar iaf. på seger för Frankrike, Sverige, Italien eller Australien. ♣ Så ni som vill mig nåt kan kontakta mig nästa vecka, tack hörs hej!
 

Kommentera inlägget här :