Bakslag

Började ju bli bättre i ryggen och axlarna/nacken men så gjorde jag ngt dumt förra helgen. När Majken vaknade på natten lyfte jag upp henne till mig, fast sängarna står alldeles intill varandra och det är inte högre mellan än att hon kan klättra själv. Kände på engång att det ilade till i diskbråcket och smärta strålade ut i högersidan som sen har stannat. Så jag blev sämre igen och fick nya spänningar. Fan vad irriterad jag blir på mig själv! Även fast jag vet att jag inte ska göra vissa saker så går det lixom inte fram alla gånger till förnuftet. Hjärnan känns ungefär som efter en förlossning, full med gröt. Och sen har jag nog lite svårt att inse/acceptera att jag inte kan göra vissa grejer fast det känns som världens enklaste saker. Mina muskler har väldigt låg gräns för vad dom tål just nu. Så det suger ju, men jag kämpar på...
 
 
Men hur fint är det inte ute nu då? :D Igår var en sån bra och fin dag! För det första var jag till kiropraktorn och kroppen kändes mycket bättre efter det (sen går det ju lite neråt igen, så alldeles precis efter besöket är det så himla härligt oftast), så jag åkte mellan Gnarp och Sörfjärn fyra gånger och träden är ju så fina nu med alla färger och löven som virvlar över vägarna och solen lyser så dom glöder. Och så lyssnade jag på min klassiska-musik-spellista ♥ Det gör allt extra fint! Sen gick vi upp på Klasberget och kollade på den fina utsikten över stranden och havet och avslutade med en fika hos min momma & moffan. :) 
 
 

Kommentera inlägget här :