Velmomma

Jah, då har vi påbörjat inskolning på dagis för andra gången, hahah... Hon blev ju sjuk där i tredje veckan och så har hon fortsatt varit hemma med mig efter det då jag tänkte att hon kunde vänta med att börja om jag ändå ska vara hemma. Men känner att det är nog bäst att Majken får gå 15 timmars hon oxå lika som Mejja (speciellt efter senaste tiden då hon börjat vara all over the place), så jag kan fokusera på det jag ska göra. Rehabilitering så jag blir bra nån gång. Känner mig väldigt velig och fram och tillbaka här med allt, men det har bara varit så mycket så har lixom inte haft tid att reflektera förrän nu. Tur vi har förstående pedagoger. :) Ska verkligen inte ropa hej innan vi kommit över ån, men dom här två första dagarna har hon släppt mig mer än hon gjorde förra inskolningen. Håller tummarna för att det ska gå bättre att lämna nu oxå!
 
Haha ser ut som Majken har en selfiestick X)
 

Kommentarer :

#1: FrökenTV, bloggen om tv och film

söt bild

Svar: Hihi visst är den :)
Therese

skriven
#2: Angelica

Vilken söt tjej! Lycka till med inskolningen (:

Svar: :) Tack!
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :