Seasons changing

Nu är den mysiga, färgsprakande hösten förbi och det känns ju lite träligt. En av årets värsta månader är här. Mörka och gråa November. Så dom här bilderna som jag tog för nån vecka sedan känns ju inte så aktuella idag då backen är vit och snöflingor virvlar i luften. Men jag har inget emot den första snön utan hoppas det fortsätter såhär, så mycket mysigare än det mörka och gråa, och så väcker det julkänslorna rejält. 
 
 
 
 
 
Julkortet är avcheckat och det gick över förväntan! Godismutor är en foto-mammas bästa vän, hehe. ;) Men såklart så ska den bästa bilden bli fel i fokus, men det finns nog nån bild som blir godkänd av mitt kräsna och självkritiska öga. Första julklapparna är köpta och paketkalendern är nästan helt klar. Julkalendern verkar så lovande och stämningsfull och hoppet om en vit jul lever verkligen! Hoppas hoppas!! Efter dagens filmstund med Mejja, Polarexpressen till snö som faller, känner jag verkligen att det är full fart mot den bästa tiden! ♥ :D

Kommentarer :

#1: Miss Baby Peaches

Gud så fina bilder!

Svar: Men tack! :)
Therese

skriven
#2: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt fina bilder, riktig höstkänsla! :)

Svar: Tack!! det var det jag var ute efter. :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :