6-åring och kanonhelg

Nu 6 år, har börjat tappat tänder och börjar i förskoleklass till hösten. Mejja börjar bli stor på riktigt! ♥
 
Blev en klassisk gräddtårta i år! Jag tar härmed en paus från sockerpasta/marsipan. ;) // Provar storasysters nya cykel..
 
Majken med morbror Patrik
 
 
Hon fick bl.a. en ny cykel och efter att ha provat den ett tag tog hon en runda på gamla cykeln och sa
- Mamma, jag har fina minnen med den här, jag vill spara den. Haha! Det kommer så roliga saker ur hennes mun var och varannan dag.
 

 
Förutom kalas i helgen har jag haft mycket roligt för mig. I Lördags var jag på afternoon tea på en pub i Hudik med svärsläktens brudar. :) En riktigt rolig idé, mysigt och gott! Det hanns oxå med lite shopping innan. Och i söndagskväll efter kalaset var det restaurangmiddag med några kollegor inbokat, följt av bio - Skönheten och Odjuret. Den var bra! Men hade nog hellre sett utan 3D. Hittade oxå ett roligt snacks, smaksatta karamelliserade popcorn. Tummen upp på den! Jag är ju mer för godis än för snacks, men det här var ju perfekta blandningen. Dock väldigt sött och mäktigt efter ett tag. Men MUMS! :)
 

Kommentera inlägget här :