Våren går i blom!

Det är så sällan jag uppdaterar här nu så jag har glömt bort lite hur och vad man skriver. Det känns väldigt trögt att få ur mina tankar tråkigt nog. Men jag hoppas det börjar rulla på snart igen, för jag tänker inte lägga ner bloggen som alla andra, nej nej. :) Har oxå varit väldigt dålig på att fota senaste halvåret och även det hoppas jag kommer igång nu när ljuset återvänt. För det är ju något som gör mig glad och inspirerad!
 
Drar runt på en seg jäkla förkylning. Går in i tredje veckan nu, usch och tvi! Så jag har inte så mycket ork över. Men hur härligt är det inte att våren äntligen har kommit!! :D Kändes ju oxå väldigt segt där i början på maj med snö! Men nu grönskar och gror det både ute och inne. Vi har sått lite grönsaker och blommor i år faktiskt, som jag tänkte skulle få flytta ut till växthuset sedan. Det har stått tomt i flera år så är väl på tiden att vi drar nytta av det. Men måste röja runt det lite först då det är lite inväxt (?).
 
 
Det har väl inte hänt så mycket senaste tiden, men båda flickorna har klippt sig så ska visa bild på hur det blev. :)
Även jag måste till frissan asap!
 

Kommentera inlägget här :