SEMESTERBILDER #1

Lika som förra året så har jag inte fotat så mycket med systemkameran i sommar. Det hinns liksom inte med när man vill göra videor oxå. :) Men nu har jag äntligen lagt in bilderna jag faktiskt tog, till datorn och redigerat dom! :D Så tänkte passa på att uppdatera lite här i samma veva då, när jag har bildmaterial, det är ju det som gör att det inte händer så mkt här heller.
 
Några dagar innan vår semester tog slut åkte vi ner till Moningssand för övernattning. På fredagen var det största vågorna ever och även sista dagen för i sommar med varmt vatten, så det här var ju vårt sista dopp oxå. Vilket sista dopp dock! Man kan ju faktiskt fundera lite om vi var på hawaii! Syns inte riktigt på bilderna hur stora vågorna var men när man hade vattennivån till midjan så gick vågorna över huvudet. Vet faktiskt inte om jag badat i så stora vågor nångång. Snacka om att jag hade velat haft en surfbräda där och då!
 
Alltså ser ni tunneln!? :D :D :D
 
 
Så himla härligt och kul var det! :D 
 

Kommentera inlägget här :