Sommar-update!

Vart är värmen? undrar jag... Ingen höjdare till sommar hittills. Visst har det varit några dagar då man kunnat vara på stranden men mest tycker jag det är kallt och blåsigt. Hoppas på att sista halvan av sommaren blir bättre vädermässigt. Har inte ens tagit årets första dopp än ju! Men till veckan börjar min andra semster, hoho inte alla som har det ;), och Andreas semester så det kanske sparar sig tills dess. Hoppas! :)
 
Jag har några projekt jag ska pyssla med. Har köpt färg och lånat slipmaskin så nu ska jag fixa iordning en byrå och en bokhylla/skåp till Majkens rum så ska ni få se hur det blev efter renoveringen oxå. Har köpt en madrass jag ska göra dynor av till hammocken så man kan ligga där och lata sig. Och så ska jag ta och prova på att vlogga! Det blir väl spännande! ;)
 
Mejja med kompis. Vattenlek i sommarkvällen. Barndomen på en pinne!
 

Kommentera inlägget här :