Subscribe!

Hej, ledsen att det är väldigt trögt här just nu. Men jag har ju som sagt fastnat för Youtube och börjat göra mina egna videor! :) Det är fortfarande lite awkward att prata till en kamera men skitkul att redigera. Så gå in på min kanal och prenumerera, så ni ser när jag lägger upp videos. :) Jag vet inte hur ofta det kommer komma upp, det beror helt på hur mycket tid över jag har, för det tar en väääldans tid att redigera och ladda upp. Men jag ska försöka göra så ofta jag har möjlighet. Har hittills gjort fyra videor. Och jag ska såklart fortsätta uppdatera här på bloggen också.
 
 
 
 
 
          
 
Hope u like ♥
 

Kommentarer :

#1: Simone

Ja, visst är det så himla kul att redigera skiten, haha! :D
(Det blir inte det bästa alla gånger för mig men haha, kul är det!)

Svar: ja, synd det tar sån tid, men det kanske går fortare när man kommer in i det :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :