Det är över nu

Nu är det inte långt kvar på 2008. Egentligen vill jag inte att det ska ta slut.
Just därför att 2008 har varit ett bra år. Det har varit mitt år helt enkelt. Till 
skillnad på 2007, som var ett ganska händelselöst och tråkigt år, inte mitt år
helt enkelt. Det har väl inte hänt så där överdrivet mkt i år heller men mer 
than usual. Och jag gillar det (året) helt enkelt. 2006 var oxå ett ganska bra år.
Så jag hoppas inte mönstret fortsätter för då blir 2009 ett dåligt år. Om det ska
vara varannat alltså. Hoppas inte. 

2008 har jag

  • Flyttat
  • Fått nytt jobb
  • Köpt ny bil
  • Varit utomlands (Malta 2 v.)
  • Köpt 18 par skor.

 

Kommentarer :

#1: Emma Viklund

Japp, vi ska ha barn! :) Ett sommarbarn i juli. Längtar som en tok! :)

skriven
#2: Therese

vad roligt, grattis :)

skriven
#3: Nathalie

Köpt 18 par skor, haha :P lät som att ett bra år MÅSTE innehålla det :D haha

skriven
#4: Nathalie

föresten, så tycker jag du ska sätta paren bredvid varandra ist för mittemot :P

skriven
#5: Simone

Åh, haha! Bara 18 par? ;)

skriven
#6: Therese

Nathalie: haha ja det var det jag kom på... :) att det lät så fult...först massa "viktiga" grejjer + skorna haha... jasså?! :)

Simone: Ja man kan ju inte överdriva ;)

skriven

Kommentera inlägget här :