Svenska klassiker

Igår kollade jag på Änglagård för första gången
i mitt liv. Eller jag har typ sett några sek. förut för
mååånga år sedan.



Den var faktiskt bra för att vara en svensk film.
Jag hatar egentligen svenska filmer.
Eller det är nog dom svenska skådespelarna jag
hatar mest bara för att dom är så otroligt dåliga på
att spela (ja nästan alla iaf.)
Ibland kan man ju inte göra annat än att skämmas för dom.

Filmen är sedan 1991 och det är samma mode som nu.
Leggings + oversizeskjorta haha!

Det blir 2:an (Änglagård - Den andra sommaren) ikväll.

Kommentarer :

#1: Alexandra

Men ohh, har du aldrig sett änglagård? Har du inte sett black jack så måste du ju se den med! Den är ännu bättre...

skriven
#2: Therese

nee jag vet inte varför, har inte blivit av bara, kanske för att jag inte är ngt stort fan av svenska filmer. jo black jack har jag sett, fast det var vääldigt längesen, får ta den nån dag oxå :)

skriven

Kommentera inlägget här :