Merry X-mas!

Julafton spenderades som vanligt hemma i Sörfjärn med mamma, pappa,
nathalie, patrik och farmor (+ högen med katter!) Fick även med Andreas
ner en sväng! ;)


Granen och mamma...


Mina och Nathalies årliga "julkort" :)




T - Deras (mamma och pappas) gran är mer julig än min, min är mera fin!
N - ...mm och min är mera ful...
HAHA! XD



pappa och farmor efter "spelet" :)

Efter maten spelade vi ett spel. Alla hade köpt en julklapp för ca 50:- (jag och
nathalie köpte två st. och mamma hade köpt en hel kasse full XD haha!)
och sen
den som slog en 6:a fick ta en julklapp, när sen alla klappar är tagna sätter man
en tid och sen slår man tärningen igen den tiden och alla som får 6 får ta en sak
av ngn annan. När tiden är ute får man behålla det man har... :) fattar ni?

Det var nog roligast på hela kvällen, det måste vi göra om nästa år oxå! :D
Fast jag fick bara en sak kvar på slutet, det sämsta som ingen ville ha, en
massa fula smycken (mamma hade köpt en överraskningspåse utan att veta vad
som var i på en butik...)
FY! Men jag fick en ljuslykta och två magneter av pappa
som kammade hem mest, haha! :) Men det var själva spelet som var roligt lixom!

jag tar en sak av nathalie...
N - nu får alla ta av pappa, han har mest!
T - ja då får du göra det nästa gång du oxå nathalie!TA AV PAPPA!!!
Hon fick precis en 6:a och tar tillbaka saken jag nyss tog av henne. HAHA!
Det var roligt!



Jag fick massa fina och bra saker! :)
- Kamerastativ
- That 70's show dvd-box
- Super Mario till Wii
- Självutlösare till kameran
- dvd skivor till Photoshop
- kläder
- Chai latte sirap
- diskmedels-"flaska" och en burk till diskborsten från Ombonat.
- CHOKLAD!!
- Presentkort

Kommentarer :

#1: Nathalie

hahahahaha, ja det måste vi göra om! :) och ahahahahaha till "TA AV PAPPA!!!!!" haahaahaah :D

skriven
#2: Nathalie

Åsså tar du kortet när jag har brillorna på!! :P

skriven
#3: Therese

Men jag sa ju att jag skulle ta det kortet, det är fint! :)

skriven

Kommentera inlägget här :