Wallmans Julfest

I lördags efter jobbet var det dax för julfest och årets första julbord uppe
Södra Berget i Sundsvall där Wallmans hade Dinnershow! Det var vi i
Scorett-personalen + en massa andra som var där. :)



Showen var skit bra, ett jäkla drag i dom! :) Och jag som längtat efter julmat
:) fick äntligen smaska på lite skinka. :) Fast det är mkt godare med hemma-
lagade julbord tkr jag! Rör-ost! Det är inget julbord utan rör-ost!

Men det var riktigt trevligt och roligt! :)
Mina kära kollegor:
   
   

Innan showen var det ett luciatåg oxå. Mysigt! Det var många år sedan jag
såg ett luciatåg...det var ju så mysigt och kolla på det när man gick i skolan...


(kameran tappar skärpan helt mitt i klippet men man ser ju alla servetter ändå :)
Jag vill ha en bättre liten kompakt kamera!!)


Publiken var indelad i 4 olika delar och dom som viftade med sina servetter uppe
i luften mest "vann"! :) Jag var dock sämst på det där, haha! Antingen så rullade
den ihop sig runt handen eller så slog jag till Anders i huvet hela tiden, haha! X)

Kommentarer :

#1: Nathalie

Vi glömde räkna med Patriks julklapp.. Så du är skyldig mig 340 kr =) 190 + 150 :P

skriven
#2: Therese

kostade inte patriks 250:-?

skriven

Kommentera inlägget här :