Den Ultimata!

I fredagskväll/natt när jag skulle sova kom jag på den. Den ultimata tatueringen!
:) Japp! Jag har ju ett nyårslöfte som lyder att jag ska göra en tatuering i år.
Jag bara ska göra en! Har länge funderat på vad och vart. Jag hade ju mina
funderingar på en lilja eller en fjäril eller båda tillsammans. Men det skulle
även vara kul att ha en tatuering som betyder och står för nånting. :)

Så nu har jag kommit på den! Jag blev så exalterad då, så jag kunde knappt
somna. :) Jag ska skriva en text. :) Jag tänker inte avslöja vad det är för nån
ännu. ;) Det får ni vänta med tills jag gjort den. Kanske i höst/vinter!?


Tror jag vill ha den på sidan av revbenen. Men samtidigt så är ju det den
värsta platsen att tatuera på. Det gör ondast där, så jag hoppas i sånnafall
att jag klarar av det. :S Crulle gjorde ju en tatuering för ngn dag sedan på
ena sidan av ryggen (ett timglas som hålls i av en gammal- och en bebishand.)
Riktigt snygg faktiskt. :) Och halva den blev ju typ på revbenen och det gjorde
ont. Hur ont ska då inte min göra som isf. bara kommer vara på revbenen? :S


Så som hon har här, tänkte jag. :) Vet inte riktigt vad för teckensnitt än men typ
nåt liknande som hon har, en liten fetare stil iaf. :) Jag kan avslöja att texten
handlar om livet och dess mening. :) Den har alltså inte en personlig
betydelse för mig utan den bara betyder ngt i allmänhet. :) Men jag älskar
den texten, det har jag gjort ända sen jag såg den. :)

Kommentarer :

#1: Nathalie

Åh snyggt! Jag tycker det är så snyggt med texter. Emmy har tatuerat en text på underarmen hon med, så jävla snyggt! =)

skriven
#2: Kajsa

Jag har oxå funderat på en text. Men jag ska vänta tills jag får barn och tatuera in namnet. Det är ju något man alltid kommer kunna stå för och som alltid har stor betydelse...

skriven
#3: Therese

*Nathalie:* Ja det är skit snyggt med texter! :)

*Kajsa:* jo det har jag oxå tänkt att göra, men jag orkar inte vänta tills jag får barn :P haha! Men jag stannar inte bara vid en tatuering. :P Fast den här texten kommer jag kunna stå för hela livet med :)

skriven
#4: Simone

Ja, jag har också funderat på en text. Har inte hittat någon dock... Känns rätt hoppöst att hitta en som jag gillar och vill tatuera in, måste vara något bra och meningsfullt... Hmm...

=)

skriven
#5: Mia

Även jag är en sucker för texter :) Så snyggt! Jaså? Jag som hade hört att ryggraden/skulderbladen var det värsta stället att tatuera sig på?

skriven
#6: Therese

*Simone:* Först och främst: Hallå hur får du vissa ord feta nu? gjorde man inte sånna här: * runt om dom förut? det har ju slutat funka nu!? Hur gör man nu? :) Ja det finns ju en del texter ute i värdlen :P men du kommer nog på nån när tiden är kommen! ;) haha!

*Mia:* ja jag med! :) ja jag har hört så många olika ställen jag med som är värst men det kanske är alla dom där tillsammans, för dom sitter ihop med ryggraden. crulle sa att det vibrerade ända ner i ryggraden... :)

skriven
#7: Josefin

ser inte vad det andra ordet är för något, någon som ser? :) och vill säga det :)

skriven
#8: Therese

once :)

skriven
#9: Lindsay

Hej tjejen :-)

Hamnade på din blogg när jag skulle skulle kolla på en bild på megan tofs tatuering eftersom jag ska göra en sådan öikadan men vill ha en annan text, har kanske du ngt bra tips ? Tycker inte hennes text är så bra men vill ha samma tatuering men med en annan text..



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :