They just cracks me up!

HAHA man kan få sig ett riktigt skratt åt dom där små kisserna ibland.
Dom är så roliga! XD Igår när jag satt och kollade på tv håller Maja på att
klättra fram och tillbaka på bordet. Sen tittar jag dit en sväng på henne, då
sitter hon i skålen. Haha! Sötnos! Gick ur och i den flera ggr.

Sen imorse när jag satt här framför datorn ligger Maja i mitt knä, som hon
alltid gör när nån sitter i den här stolen. :) Sen kommer Zipper och hoppar
upp och sen hoppar nån av dom ner. (Jag trodde det var Zipper) men då
jag kollar ner i knä't ligger han där och inte Maja. Så jag vänder mig om
och kollar efter henne,  vart hon tog vägen. Då ligger hon i skålen på bordet.
HAHA! XD Så jävla söt! :D haha!




Sen Zipper är så jäkla rolig han med. Han brukar kuta in och ut ur huset.
Galopperar (ja det låter verkligen som en häst kommer och springer) in i
köket, ställer sig på tvären och glider in i väggen. Haha! Sen kutar han ut
igen och kommer in lika dant igen. In i väggen. HAHA!

Och idag när jag bäddade rent med mina nya högklassiga sängkläder
är dom inne och busar. Hoppar upp på sängen i dom nya sängkläderna
och grejjer, men jag vill helst inte att dom skulle vara där och skita ner i
det nya, så jag ryter till åt honom och tar ner han därifrån. HAHA då hoppar
han upp på sängen och kutar tvärs över den och ner igen på andra sidan,
flera ggr. Som om han visste att han inte fick vara där men skulle jävlas
ändå och göra det han inte fick. HAHA!

Ja dom framkallar några riktiga skratt ibland dom där tokarna! :D Haha!

Kommentarer :

#1: Simone

Hahaha!! Sötkisse! Eller skålkisse kanske? ;D

skriven
#2: Therese

Ja XD

skriven
#3: Nathalie

Meeen!:) Sötnosar! :D haha =)

skriven
#4: Linda

Haha.. Gud vilken söt katt :D:D

skriven
#5: Therese

*Nathalie:* Ja jag vet :D

*Linda:* Ja dom är så goa! :)

skriven

Kommentera inlägget här :