Don't you dare quit on me!

Jaha, då måste man köpa en ny hårtork då. Imorse när jag skulle använda
den så blåste den 10 sek. och la sedan av igen. Åhh! Suck! Så jag fick blåsa
bort till Nathalie och låna hennes igen! :) haha! Min tork har nog blåst sina sista
hårstrån här i livet. Hoppas det finns en likadan ngnstans för den är suuuper
bra!



Sen vet jag inte om min mobil håller på att lägga av med. Det går inte att trycka
"samtal-knappen" så man måste gå genom telefonboken för att ringa. Suck!
Fast min telefon har ju hållt förvånansvärt länge motför alla andras som har haft
en likadan. (S.E S500i) Men jag gillar min mobil! Den är helt perfekt! Och det
bästa av allt är temat man har som bakgrund. Det rörs sig lixom och lever sitt
eget lilla liv. På vintern kan det snöa, på sommarn blomstrar det, på hösten faller
det löv, på våren är det våriga blommor, på nyår smäller det raketer, på kvällen
flyger det eldflugor, på natten är det mörkt. O.s.v
:) Himla roligt faktiskt, att man
får en överraskning när man tittar på mobilen. :) Hoppas den repar sig för jag vill
verkligen inte ha ngn annan mobil! Men allt annat är ju helt iaf. trots att jag
tappat den i golvet/backen 411 ggr. T.o.m. Sifferknapparna är hela! Woohoo! :P

Kommentarer :

#1: Sara

Åh, ja jag saknar min sån där telefon! De är så bra egentligen även fast min(a) inte höll alls. Så roligt med temat som du säger och hela telefonen överhuvudtaget var så perfekt! Jag var verkligen sur när min gick sönder. Synd att de inte säljer dem längre :P Plus att de är så snygga!!

skriven
#2: Therese

Ja synd att dom inte gör riktiga telefoner istället för sånna som bara håller nåt år (om man har tur) ja just därför vill jag inte att min ska gå sönder, då får jag nog inte tag på en likadan! :P

skriven
#3: Nathalie

Du får väl lämna in den på lagning då =) På min förra telefon slutade ju OK-knappen fungera, sedan slutade upp och nerknapparna också att fungera! haha =) Så det var inte lätt att göra nått från den telefon då. Och OK-knappen gick sönder EN DAG efter att garantin gått ut. typiskt.

Men nu hoppas jag nästan att min telefon går sönder så jag får en anledning att köpa en ny! haha =)

skriven
#4: Therese

ja fast jag tror att garantin gått ut på min telefon redan... fick ju den 2007.

skriven
#5: Therese

jag fattar inte varför alla vill ha dom nyaste telefonerna jämt, om den som man har funkar och man tkr om den så är det väl bra! :)

skriven
#6: Nathalie

Ja, men jag tycker inte om min :P

skriven
#7: Pappa

ujuj, vilka problem ni har. Hm när jag var i er ålder så var mobiltelefonen knappt uppfunnen och stor som en tegelsten. Hahaha<, men vi överlevde ändå. Ni svarar ju inte i den ändå när man ringer.

skriven
#8: Therese

*Nathalie:* Whu not?

*Pappa:* Haha när du var i vår ålder fanns det väl knappt telefon över huvudtaget! Mohaha! :D

skriven
#9: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



hehe nej jag är helt ala naturell så det är ljuset som spökar :)

skriven

Kommentera inlägget här :