El Fakir

Igår hos Erica så provade jag att ligga på en spikmatta! Det ska vara bra för att
få igång blodcirkulationen i rygg, nacke, axlar och få bort spänningar. Dom två-
tre första gångerna kan det vara stickigt att ligga på den och kanske inte alls så
avslappnande.

Men jag tyckkte faktiskt att det var ganska skönt. Det blir nog ännu skönare när
man legat några ggr. Fast då låg jag inte med hela ryggen heller, för det kändes
inget om man hade en tröja på sig och jag orkade inte ta av mig den så jag drog
upp den en bit bara, så jag låg bara med nedre ryggdelen, men jag kunde
faktiskt känna redan nu att det kan hjälpa och vara skönt! Även fast jag bara låg
i ca 4-5 min men ändå :) En sån skulle jag verkligen behöva! Jag som jämt är
stel i rygg, nacke, axlar!



Undra hur mkt en sån kostar... nån som vet!? haha det är min fråga till allt,
hur mkt kostar en sån då tro.... :) haha!

Kommentarer :

#1: Jonas

Ca 700:-

skriven
#2: Josse...på den tiden iaf =)

Ha ha, hittade hit av en ren slump =) Vilken trevlig blogg du har, roligt att läsa om gamla vänner och vad de gör!! Jag vet vad shaktimattan kostar, brukar ligga runt 600-650:- på hälsokostbutiker hemma i s-vall tror jag...

skriven
#3: Therese

okej tack! :)

skriven

Kommentera inlägget här :