Mina bråkstakar!

Nu har dom börjat vant sig ganska mkt kisserna! :) KUL! Ååh dom är så söta
mina bebisar! :) Men riktiga bråkstakar. Jag har massor mer rivsår på ben,
händer... Fast jag får skylla mig lite själv att jag inte tagit bort dom när dom
håller på att leka (rivs) på mig. Men jag vill ju att dom ska vara med mig så jag
står ut! :) haha! Men lite rivsår här och där spelar ingen roll. Jag är van! :)
Ja just det, dom har bitit av sladden till sensorn till Wii oxå. :/ :) haha!

Men jäklar vad dom stökar till det. Ligger en massa saker på golvet som inte
ska ligga där. Och den där jäkla kattsanden sparkar dom ut lite titt som tätt
oxå. Suck! :) Men dom är så söta ändå! Så jag bryr mig inte! :)
Dom är så busiga, kutar runt hit och dit, upp på soffan, ner, upp på fåtöljen.
O.s.v. Shit vad snabba dom är alltså. :)



haha Zipper brukar springa upp längst upp på ryggstödet och sätta sig och
kolla upp mot taket och skrika. typ som "jag vill upp" haha! sötnos! :)
Och Maja är så söt, hon är lite misstänksam av sig. När nån kommer och
går så brukar ju katter kolla på fötterna eller benen och sen springa iväg
om dom blir rädd. Men Maja kollar upp på ansiktet istället. Som om hon vill
kolla personen i ögonen. Lillgumman! :)

Zipper är så himla klantig oxå. Vet inte hur många ggr han har sprungit/hoppat
in i väggar med huvet/ryggen. Eller gått på en stol och ramlat ner för att den tog
slut. Haha! Han är lite dum-söt. Påminner om Louie när han sitter och tittar.
"Vadå?" Och Maja hon är söt-söt. :) Man ser verkligen att hon är en tjej. Ibland
ser det ut som hon har sånna där tjejiga-tecknade-ögonfransar. Lite tjejiga
drag i ansiktet. :) Och hon är så mjuk, len och fluffig i pälsen. Ja dom är för
härliga mina små älsklingar! :)

Kommentarer :

#1: Sara

Våran lille, "Rocco" som Linus har döpt honom till, är också skitbusig! Leker med ALLT och är som en raket överallt :) Jag trodde han skulle springa och gömma sig när han kom hit första gången, men icke! Han hoppade upp i mitt knä och somnade BUMS :) Han saknar nog dock sina syskon för han piper HELA TIDEN! :/ Men han vänjer väl sig :) Kul att han trivs så bra som han gör i alla fall :)

skriven
#2: Therese

Åh vad sött :) Vad bra att han trivs! :) Tror dom vänjer sig snabbare och blir mindre rädd när dom är själv. då måste dom lixom umgås med ngn :) Synd att han inte har nån kompis att leka med bara, hörde att trude fick flytta :P

skriven
#3: Nathalie

Åh! Gofisarna! :) Jag vill också ha en!

skriven
#4: alexandra

haha, vänta tills du får barn säger jag, DÅ blir det stökigt. Har jag kliniskt rent på kvällen så tar det ca en halvtimme att förstöra det i hela lägenheten för adrian. han står och kastar iväg sina leksaker från korgarna och plockar man i dem igen är det ännu roligare att kasta, sen min kökslådor är oxå tomma jämt..... =)

skriven
#5: Therese

Nathalie: Ja dom är sååå goa! :)

Alex: haha ja jag kan tänka mig faktiskt :) haha

skriven

Kommentera inlägget här :