Meet Ludde & Sussie

Småkisserna har nu fått riktiga namn. :)
Dom kunde ju inte heta "vit-tassarna" och "buskissen" hur länge som helst! ;p
Ludde & Sussie, tror jag det blir... haha!


Ludde är jag iaf. 99% säker på, han var lättast att komma på namn åt.
Han är en liten Ludde! En Go, Tjock, Busig, Matglad, Klantig liten misse.




Sussie vet jag inte riktigt om jag är nöjd med... Var jätte svårt att komma
på namn åt henne. Dels för att jag tkr hon är en han. Haha! Fast hon blir
mer och mer som en tjej dock. Ett jäkla busfrö och nyfiken i en strut!

Vet inte hur många ggr jag sagt ".... får hon heta!" Hon har hetat bl.a. Molly,
Mimmi, Kitty, Ronja...
Jag tkr inte ngt namn passar åt henne, hon känns inte
som ngt jag kommit på men jag tror hon är en Sussie, det bästa hittills iaf. :p
Dock kommer jag kalla henne Busan, Gumman och Stumpan! :)


Och när Ludde varit busig/olydig kommer jag ropa "Ludvig!!" HAHA! :D
Så han förstår att det är allvar! Haha! :p Dom svarta kisserna kommer att
fortsätta heta Tippen och Svarten tills dom flyttar till sin familj. :)

Kommentarer :

#1: Simone

Åå, vad gulligt med Ludde! Och Sussie!

Haha, tänker bara på momma "SUSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!" X)

Men vad stor de har blivit =) Hur gamla är dom nu?

skriven
#2: Therese

Ja :P

Ja jag kom på det sen att hennes katt hette det, så nu tänker jag oxå bara på det, haha! Tänkte först på ancis och flis katt som dom hade förut som oxå hette sussie... :)

eehhh dom är typ 16 veckor tror jag...(?)

skriven
#3: Nathalie

Tycker Sussie passar bra :) Ronja kan hon ju inte heta, det hette ju min kanin!! :P

skriven
#4: Therese

ja jag vet :) men det gör väl inget, jag kände inte den kaninen heller... haha

skriven
#5: stina

Sv: Ja visst var dom söta :D, såg bara rosa :)

skriven

Kommentera inlägget här :