R.I.P. :'(

Min lilla goa älskling finns inte mer! :( Han blev påkörd här utanför i natt.

Farmor kom i morse och frågade vart katterna var. Maja var hemma men
Zipper gick ut i natt och hade inte synts till ngt. Hon berättade att grannen
hade hittat en svart katt nere på vägen igårkväll. Så vi kom fram till att
det inte kunde vara Zipper för han var ju inne halva natten...

Jag åkte på jobbet och mitt på dan nåt tag kollade jag på mobilen, hade fått
ett sms av Andreas att det nog var Zipper som blivit påkörd ändå, för han
var fortfarande inte hemma och det var imorse hon hade hittat katten...

NÄÄÄÄÄÄÄÄEEEE! Tänkte jag bara. Kände hur läppen började darra och
ögona fyllas med tårar. Jag fick bita mig i kinden och nypa mig i armen
för att inte börja grina, då jag måste vara ute bland en massa folk i några
timmar till... Försökte sysselsätta mig hela dagen så jag inte skulle tänka
på det... gick väl hyffsat...

Sen när dagen var slut och jag var på väg från butiken till bilen kände jag
hur det ledsna började byggas upp igen. Skyndade mig in i bilen och på
med solglasögonen och sen var det frittfram: STORBÖLA! Hela vägen hem...



Min älskade lilla katt!!! Han var så go och härlig! Många skulle nog tycka
att han var jobbig att leva med. En katt med mer energi får man leta efter.
Ibland undrade vi om han hade DAMP eller nåt... Verkligen helt galen för
det mesta och jämt full fart på han! Ett riktigt litet busfrö var han som skulle
ställa till med en massa hyss jämt. :´) och hur go som helst när han var
på myshumör som han blev bara man tog upp han i famnen, kurrade
jämt! Usch det kommer bli såååå tomt och tyst här utan min lilla älskling!! :'(
Jag vill ha tillbaka honom!!!

Och imorrn skulle han blivit 1 år.
Rest In Peace min lilla älskling! Hälsa Teddy, Kickan och Plutten i katthimmlen! :')



ja just det, som plåster på såren fick vi räkningen till Zippers kastrering idag... kul.

Kommentarer :

#1: Nathalie

Åhh, lilla Zipper =( =(

men vart gjorde hon av han då?? Ni måste ju begrava han =/

skriven
#2: Therese

han är hos thore nu... men det går ju inte att gräva ngt hål nu ändå så jag vet inte vart vi ska göra av han... :/

skriven
#3: stina

Nä va sorgligt:(

skriven
#4: Erica

ne stackars lilla katten =( Jag tror han har det jättebra i katthimmeln å där tror jag att han får göra hur mycket hyss han vill! =) Usha vad orättvist det är! kramar på dej vännen!

skriven
#5: Benitha

Nä usch va hemskt :( Det är så hemskt när något sån't där händer. De är ju som familjemedlemmar :/

skriven
#6: Linda

uscha.Stackars katt :( och er.

Dom är ju så underbara dom små katterna :)

Min kissekatt Figge som jag hade, han hann inte heller å bli ett år förns han försvann..

helt spårlöst borta :(

Snyft*



ha det toppen!

skriven
#7: Madeilene

neej :( vad hemskt :( lider med dig

skriven
#8: Linda

Dom blir ju "en i familjen" de små liven så det är klart att det känns jobbigt,det får det vara!Vad säger eran andra katt om att helt plötsligt vara ensam,för visst hade ni väl två stycken har jag för mig?!Kram på ré:)

skriven
#9: Simone

Meeen! Stackarn :'(

skriven
#10: Emma Viklund

Usch! :( Jag sitter här med tårar i ögonen. Jag vet hur det känns! :( Vår lille Felix (som faktiskt är väldigt lik Zipper där på bilden då han var lika gammal) blev påkörd för snart 1år sedan! :( Så hemskt, jag och Joel grät i flera dagar helt hysterisk.. Felix var ju vår bebis, vår plutt.. Han var med helcrazy och alla tyckte om honom.. Han var en sån där katt man vill ha...



Ibland kallar jag Viggo för Felix och än idag kan vi börja tänka på Felix och fälla en tår...



De tillhör ju faktiskt familjen! <3



Ååå, Zipper var ju så söt! :( Kommer ihåg en massa bilder/filmer du lagt upp...



Uscha.. kram på dig

skriven
#11: stina

Jag jobbar på OKQ8 i Bergsjö, har jobbat där i några år nu, men jag funderar ju fortfarande vad jag vil bli när ja blir stor så det ska bli till å pluggas sen för där vill ja inte bli kvar länge till..

skriven
#12: Malin Viklund

Men uscha :(

Emma och Joels katt blev ju oxå påkörd förra sommaren tror jag det var. Så hemskt!!!! :(



Din katt Zippe eller vad han hette såg verkligen sööt ut :´)



Jag syftade på denna kommentar.. Som jag och några till tyckte var löjlig..



"Anonym om Vad är detta?:



Shit happens om man är dum o gör onaturliga saker mot sin kropp!!!"



Men alla får ju tycka som dom vill :)



skriven
#13: Madde

Lilla vännen! Får hoppas att han har det bra där han är! Fy vet verkligen hur jobbigt det är när man förlorar ett djur:(

skriven

Kommentera inlägget här :