Elefantfötter

Sista besöket hos BM har jag varit på idag. Känns konstigt att nästa gång jag
ska dit så har krabaten kommit! :) Det såg fortfarande bra ut. Och den är nu
fixerad :) fast först när hon kände utan att jag dragit upp knän och fötter så
kändes den ruckbar sa hon. Men hon trodde det var för att jag har ett rymligt
bäcken, vilket man oftast hade om man var lång tydligen. Så det lät ju kanon! ;p

Sen det där med att magen inte sjunkit ngt kan oxå vara för att jag är lång.
Så det är inte säkert att den kommer göra det heller. Då bebisen hade så bra
med plats och så ändå. Punkten som ömmade bak på ryggen när jag hade för-
värkar frågade jag oxå om och hon trodde att det var bebisen som låg och tröck
på ngt. fast det hade jag nästan listat ut då jag kännt av den där punkten lite
svagt när bebisen rört sig oxå. Men jag hoppas inte den ligger och trycker där
sen när det sätter igång. Fast då kanske man kan ta sånna där "sterila kvadlar"
eller vad det heter på den punkten så man slipper känna av just det. Om det
gör skit ont innan man tar EDA'n då.

Sen har jag börjat fått dom kända "elefantfötterna". Hahaha! Svullen som tusan,
speciellt på kvällen då fotknölen knappt syns. Så otroligt fult. Känns så konstigt
att se mina fötter så, det är inte mina fötter känns det som. Om man kliar/skriver
på huden sitter märkena kvar i säkert 5 min pga all vätska!

   
Mina "fina" elfantfötter och vätskefyllda lår... haha! (dåliga mobilbilder)

Kommentarer :

#1: Madde

jobbigt att vara så svullen om fötterna! Men snart har du bebben ute:D

skriven
#2: Simone

Hahaha "elefantfötter" X)

skriven
#3: Ida

Riktigt fin header har du :)

skriven
#4: Emmy- Mamma till Jack och Link



Ja shit va svullen man är på slutet. Dom säger att när man svullnar i ansiktet så är det nära, det har stämt på mig båda gångerna :)

skriven
#5: Jocke

VINN EN TRAKTOR VÄRD 150 000 KR



http://www.fuckingjb.blogspot.com/

skriven
#6: Josefine

Gud vad jobbigt att vara så svullen :/

skriven
#7: lovisa

cool header1

skriven
#8: Fia- mamma till Edison

Fy jag gillade inte mina elefantfötter alltså, tyckte det var obehagligt! skönt att det går bort fort, även om man får ha kvar en massa kilon ett tag!



Sv: Du hade rätt i att han växt plötsligt, han hade gjort en tillväxtspurt tydligen och växt flera cm på en vecka :P

skriven
#9: Kajsa

Hahahaha! Hur ska du göra med kommentaren "Vinn en traktor värd 150 000"? Ska du göra ett försök?



Riktiga gravidfötter... Härligt :)

skriven
#10: Nathalie

Haha, men shit! :P

skriven
#11: Therese

Madde: Ja jag hoppas det, vill helst inte bli så över hela kroppen :S usch!

Simone: haha skratta på du, inge kul e... ;)

Ida: Tack! :)

Emmy: oh hoppas verkligen inte jag sväller upp sådär i ansiktet, fy! :S

Josefine: Ja är väldigt tacksam om det stannar vid benen... ;)

Lovisa: Tack så mkt! :)

Fia: Ne inte jag heller :/

Kajsa: haha nja jag tror jag avstår faktiskt ;) nja så härligt är det inte ;)

skriven
#12: Therese

Nathalie: jag sa ju det ;)

skriven
#13: stina

aj gör de ont? minns att ja tyckte mina fötter gjorde jätte ont då de svällde sådär å fick tips att lägga dom i ett kallt fotbad.. Denna gång har ja inge vätska i fötterna/benen iaf så det e skönt.. Men nu har du snart bebis ute iaf :D

skriven
#14: Therese

Stina: Ne faktiskt inte, eller en aning ömma kanske när man böjer på tårna men inte annars. Så det är ju bra iaf. :) Jasså ja det kanske funkar, har även hört att man ska dricka mkt vatten så blir dom inte lika mkt svälld. Ja men du åh ;) tkr din får ta och komma ut nu snart, jag är mer less för din skull än min egen haha! ;P

skriven
#15: Maja

Haha jag måste testa det där med att skriva på huden sen när jag är lite längre gången:) Tycker att det är ganska mycket som har med graviditeten att göra som gör det svårt för en själv att fatta att man faktiskt ser ut som man gör just i detta nu, en liten identitetskris with a twist:)

skriven

Kommentera inlägget här :