Synden är god!

Idag har vi haft besök av Anna, Kajsa & Irma och Alex & Adrian. :) Alltid lika
jättekul! Och barna bara växer mellan gångerna man ser dom! Snart springer
dom väl runt och leker med varandra. :)



Varför är det alltid som så att när man bestämt sig för att börja ett nyttigare liv,
ta tag i kilona, sluta äta så mkt go'saker...and so on... blir man bara mer sugen
och äter bara mer? Så blir det alltid för mig! Är nog därför jag egentligen inte har
några "regler" om när jag får synda. Men nångång är det dax att börja få magen
tillbaka till sitt rätta fasta jag. Kanske imorrn? Eller på måndag? ;p

Kommentarer :

#1: Lisa- Mamma till Isac <3

Men du kan väl inte ha många mammakilon kvar? Tycker du ser jättesmal ut!

skriven
#2: stina

håller med lisas kommentar :D



Men ja förstår dej precis, är precis lika för mej hehe, var rätt duktig förut men sen då lars fick semester blev det mkt fika hit å dit å godsaker, å nu vill ja skärpa mej men då blir suget 1000 ggr värre ;P

skriven
#3: Therese

*Lisa & Stina*: Nja jag vet inte, vågen är ju trasig :P Men ett par kilon kvar kanske. mest gäller det att fasta till med muskler igen! :)

skriven
#4: Johanna

Hej!

Vart har du köp den där goda munken?

Den ser så gooooood ut :P

skriven

Kommentera inlägget här :