Min Bucket List

  • Resa till ett annat land
  • Åka flygplan (stort charter + litet 4-manna = dubbelbock)
  • Åka helikopter
  • Prova på att surfa
  • Smaka surströmming
  • Föda barn
  • Tatuera mig
  • Resa till och runt i USA.
  • - Grand Canyon
  • - S.F. Golden Gate bron
  • - N.Y - central park
  • - O.C - Bryggan
  • - Miami
  • - Las Vegas
  • - Los Angeles - Hollywood sign
  • - Texas - Vilda västern
  • Åka vattenskidor
  • Gifta mig
  • Köra en Trans Am 70-talare (svart)
  • Köra vattenskoter
  • Åka till Paris och se Eiffeltornet irl (och ta en bild med mig framför till min photo-wall)
  • Åka till London (och ta en bild med mig framför Big Ben till min photo-wall) √
  • Ta körkort
  • Rida mekanisk tjur
  • Sjunga karaoke i en bar
  • Ha magrutor
  • Bo på spa
  • Se pyramiderna
  • Besöka Astrid Lindgrens värld
  • Åka till Disneyland
  • Ta studenten
  • Rida på en kamel
  • Rida på en elefant
  • Fisk-spa (där små-fiskar äter på fötterna)
  • Få en professionell helkroppsmassage
  • Åka på Drive in bio (på riktigt med raggarbilar - oldstyle. +poäng!)
  • Vakna tidigt en fin sommarmorgon - gå raka vägen till stranden - ta en löprunda efter strandkanten följt av ett morgondopp i havet.
  • Ta en bild tillsammans med Channing Tatum
  • Klä ut mig på maskerad
  • Gå på maskerad-bal (mask för ansiktet) √
  • Äga ett hus
  • Renovera ett hus
  • Gå på 50-tals fest
  • Gå på 70-tals fest
  • Se en 3Dfilm på bio √
  • Få ett karikatyrporträtt avritat
  • Bli fixad av en riktig makeup-artist och hår-stylist
  • Sitta på Carrie Bradshaws trappa
  • Gå på bio helt själv
  • Skära ut en pumpa till Halloween √
  • Galoppera med en häst
  • Ta sånglektion
  • Prova olika sorters danser (street/hip hop )

 

Har filat på en lista av saker jag skulle vilja göra innan jag dör. Älskar listor! ;) Kommer säkerligen fylla på med mer saker allteftersom...

Taggar: bucketlist;

Kommentarer :

#1: Simone

Å, jag får liksom "jag vill också" känsla -jag vill också skriva en sån lista :) Men så fort jag ska skriva något liknande så blir jag helt blank i skallen och kommer inte på allt jag tänkt och kommit på tidigare! X)

Svar: Nä jag vet jag blir likadan, så denna har legat i min "utkast-korg" mååånga veckor. Har fyllt på den lite då och då när jag kommit på saker. :)
Therese

skriven
#2: terese

Jag vill också sitta på carries trappa! :)

Svar: :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :