Jag är arg!

Jag är så arg!
Jag är arg på alla som lägger ut spring/jogging-bilder på instagram.
Jag är arg på alla som kan springa, men som inte gör det.
Jag är arg för att jag ska springa Color run på lördag, men kommer måsta gå.
Jag är arg på sjukgymnasten som skulle höra av sig efter sin semester förra veckan inte har ringt. Jag vill ha hjälp och det är nu!
Jag är arg på den här jävla degmagen som är en storlek större än resten av kroppen. Så himla oskönt att ha på sig tighta byxor som bara åker ner, tänk en strumpa på en bebis. Det är svambob fyrkant och jag.
Jag är arg för att det bara är vi kvinnor som får proppa i oss massa hormoner i denna mansdominerande värld. Då det kanske kan bero på hormoner, men är arg på det ändå även om det inte skulle vara så. 
Och egentligen är jag inte arg på nån av er ovanstående. 
Utan jag är bara så jävla arg på den här förbannade foglossningen som aldrig försvinner! Då jag inte ens kan gå en längre promenad utan att få ont. Fy fan vad arg jag är, och det drar ner mitt humör och mående. 
 
 

Kommentera inlägget här :