Inte som tänkt

Ja här blev helgen lite upp och ner. Självaste 5 årsdagen bjöd på magsjuka för stackars lillgumman! Är fortfarande inte helt hundra i magen. ...Och inatt fick Majken 39 graders feber... fast inget annat tecken på nån sjuka...? Så vet inte riktigt vad för sjuka hon har fått. Får se om det blir kalas till helgen istället då. Mejja som hade sett framemot den här dagen så länge. ♥
 
 
Jag var iaf. iväg och skrev högskoleprovet. Det gick väl ok för att vara första gången (och 10 år efter studenten!!). Jag var helt slut efteråt! Man kunde skriva ner sina svar och rätta samma dag på nätet och jag fick drygt hälften rätt. Matten gick oxå helt ok, det var ju det där med x och y som var värst, chansade på väldigt mycket men jag var ganska jämn på alla delar av provet. Nu är det gjort iaf. Men resultatet får man ju inte förrän i maj, kommer det automatiskt in på ansökan till utbildningar man gjort (eftersom sista datum är nu 15:e april) eller kan/ska man lägga till det själv då man får resultatet? Kan man ens använda det här provet till höstens utbildningar? Nån som vet?

Kommentarer :

#1: Sofie, Matilda och Natalies mamma

Sådär blev det för Matilda förra veckan,hög feber i ca 3 dagar men inget mer. Däremot blev Natalie febrig och snorig och samma för mig nu.

Svar: det var dessvärre magsjuka för Majken med... :(
Therese

skriven
#2: Sara

Jag tror absolut att du kan använda ditt resultat till hösten, det ska nog komma in automatiskt tror jag! :)

Svar: va bra! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :