♥ Systrar ♥

Gullgrisarna mina!! ♥ Ibland är dom så jäkla söta och goa med varann så hjärtat svämmar över och ögona tåras. Pussas och kramas och gosas och skrattar och busar och leker! Och ibland slåss och bråkas det. Eller som idag, djävulskapsdagen kallar jag den, djävulskapas tillsammans och djävulskapar var för sig. Byter av varann och går ihop och pust och znark vad trött jag var innan läggning. Första virvelvinden som lär andra virvelvinden allt hon kan. ♥ Syskonkärlek ♥
 
 
Man blir ju lite full i skratt ibland oxå. Härom natten vaknade Majken som vanligt på tidiga tidiga morgonkvisten och jag sa till henne som vanligt att lägga sig ner och sova igen, flera gånger och på skarpen. Då svarar hon med att asgarva åt mig och se så busig ut som hon aldrig någonsin gjort förut och då kan jag meddela att hon är en riktig busunge! Då var det svårt att hålla sig för skratt faktiskt, fast jag var sjukt trött och bara ville sova. :D 

Kommentera inlägget här :