Shimmer and Shine

Hur glad blir man inte när dagen börjar med den här himmlen? :D Såå fint! Men fy vad tråkigt att all snö som kom så tidigt smälte bort. Jag trodde verkligen vi skulle få en vit jul i år (den lilla is-skaren som är kvar räknas inte!). Buhuu! 
 
Bilder från tidigare i veckan...
 
 
Annars är vi väl så gott som klara inför julen. Var in och köpte dom sista klapparna idag. Men julkorten har krånglat lite. Jag råkade ladda upp en för liten bild-fil när jag beställde, så korten blev alldeles grå-dassiga/suddiga och det tänker jag absolut inte skicka ut när jag lagt ner jobb och energi på det. Så jag har beställt nya, men ni som brukar få ett av oss och bor utanför Gnarp kommer förmodligen få det efter jul. Men men, det får väl gå de åh'!
 

Kommentarer :

#1: Josefin

Riktigt fina bilder!

Svar: Det var så fint! Tack! :)
Therese

skriven
#2: Miss Baby Peaches

Otroligt vackra bilder!

Svar: Tack! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :