Midsommar

Hej i sommarstugorna! 
Ett enda inlägg i Juni blev det. Trökigt. Men har inte haft nån energi över. Och så har jag ju haft fullt upp med SoA ;) Varje kväll i en månad har jag plöjt, det blev en del av mitt liv, längtade hela dagarna tills kvällen som blev den bästa stunden på dagen. Sa ju förut att det bästa sättet att se en serie på är att plöja rakt igenom. Och det har väl både sina för och nackdelar. Det blir ju oxå väldigt intensivt och man förloras lixom in i den helt och lämnar ett tomrum när det är slut. Den var helt klart bra och dom som skrev den är ena riktiga genier, varje avsnitt slutar så jäkla spännande så man bara måste se mer. Dom första tre säsongerna var bäst enligt mig (avslutningen på säsong 3 var top notch!). Sen svor jag åt resterande för allt och alla blev bara så irriterande. Men bara måsta ju se klart allt ändå. 
 
Jaja nu var det ju om årets midsommar... Tack för det fina, varma vädret! Och att jag slapp stressa, kunde till och med locka håret ifred utan ett enda fa-an eller skit inblandat, inte ofta det händer nu förtiden. Dans runt stången och en halv släktmiddag i mysig kvällssol. Mejja var upphärjad och skitig som få vid dagens slut som vanligt.
 
 
Alla barnen matchade i gult och blått. :) Minstingarna i klänningar som momma sytt och Mejjas outfit från zara hade gärna fått funnits i min storlek. Har även fler sommar-bilder på lager som jag ska försöka att inte dröja allt för länge med. 
 

Kommentarer :

#1: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Härliga bilder!

Svar: Tack! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :