Unik

I onsdags hade jag min tid hos sjukgymnasten i s-vall, jäklar vad stort sjukhuset där är btw, hade lite svårt att hitta ut haha. Han gjorde en grundlig kroppskontroll som tog ca 2 timmar men det bästa av allt var att han verkligen förstog mig och min frustration och vilket jäkla trassel det här är alltså, och det har jag inte känt att en enda person har gjort innan. Verkligen rätt människa på rätt plats! Så bara det känner jag mig så himla tacksam för. Men vi blev ju tyvärr inte så mycket klokare av den dagen då jag inte följer något mönster. Det är jag och en till tjej som går hos honom som är helt unika på så vis. Känns ju kul. Not. Men vi ska förhoppningsvis kunna reda ut det med små små steg i taget och det kommer förmodligen ta lång tid men det är jag beredd på och redo att jobba för. Vinnarskallen har jag redan men att få den bästa hjälpen och nån som förstår gör att det känns möjligt och lite enklare. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :