Höstfina!

Tycker tjejernas nya höstklänningar är så fina! Så fina färger och mönster och så dom matchande strumpbyxorna till. Är väldigt nöjd med mina ihopmatchande fynd må jag säga. :) Mejjas klänning är perfekt kombo mellan fin och vardagsklänning.
 
Jag själv skulle oxå gärna vilja ha lite nya "finare" kläder, som en klänning tex, men modet som råder nu passar verkligen inte min kropp för fem öre. Byxor är helt omöjligt och klänningar/tunikor skulle jag vilja ha med skärning under bysten men finns nada sånt nu. Och detta främst för att jag vantrivs i dom här extra kilona. Ja jag vet... man ska försöka vara nöjd med sig själv hur man än ser ut... Men det är jag inte (och kommer inte att bli förrän jag får bort framförallt post-gravidmagen) och till mitt försvar har jag en av dom svåraste kroppsformer att klä (Jo för det har jag faktiskt sett på Trinny & Susannah, så det så! ;) i vanliga fall, utan extra kilon... så ja ni fattar... Så den här kroppen-funkar-inte-resan är extra jobbig därför. 
 
Mejjas klänning blev jag lite förälskad i när jag såg den. Så fina färger och mönster som passar hösten och tunt fint tyg men
ändå lite mer vardaglig i modellen. Hjärtögon på den!
 
Majkens klänning fastnade jag oxå mycket för. Skön vardagsklänning med fina, höstiga färger och så lite indian-tema
som jag är inne på just nu. :)
 
Syskonkärlek ;)
 
Här hemma är det sjukstuga. Alla vi tre tjejer är förkylda. Trökigt, men försöker mysa på här hemma mellan snorpapper och tröttheten. Vi blir nog aldrig klara med den här dagisinskolningen, haha. Men nu är det snart helg iaf. ♥
 

Kommentera inlägget här :