Vilken vecka...

Sista halvan av veckan var det fullt upp kan man säga. Majkens inskolning fortsatte med lämningar, hon blir ledsen men det går bättre och bättre. På torsdagkväll gjorde hon illa armen så hon inte kunde röra den och så fort man kände på den började hon grina så det var bara att ta picket och packet till akuten (börjar bli lite tjatigt att åka på akuten med våra ungar nu...) och stöka om så Mejja kunde få åka på fotbollsavslutningen iallafall, dom skulle ju spela match mot föräldrarna. Det var "bara" en pigluxation hon fått, så doktorn korrigerade det och det blev bra nästan på engång (men fy vad hon skrek och grinade) så det var ju skönt att den inte var bruten eller så.
 
Behandling hos sjukgymnasten på fredan och kände mig så uppgiven då jag åkte därifrån, känns som jag aldrig kommer bli bra! :( Sen in till stan. Leos Lekland var bestämt och medan tog jag en sväng på Birsta för att köpa fler halkstrumpor till Majken, som drog på världens vurpa på dagis då hon var så glad och sprang in en morgon. PANG BOM ner i golvet med huvet (alltså det kan inte finnas barn som gör illa sig så ofta som våra!), nån present till helgens födelsedagspappa och möjligtvis försöka hitta några byxor som jag kan ha och känner mig bekväm i (helt jävla omöjligt). Och så avslutade vi med födelsedagsfirande igår. 
 
 
 
Och så var det nån tromb eller nåt hos mamma & pappa i veckan oxå. Började blåsa som tusan och på några minuter hade flera träd fälts och med träd rotvälta. Bara på deras gård och över ån. I somras slog blixten ner i ett av träden som blåste sönder nu. Såg en video på helahälsingland där dom filmat en tromb utanför Härnösand (2014) oxå, fy vad läskigt! Naturens krafter är inte att leka med.
 

Kommentera inlägget här :