Home run!

Igår var en härlig dag! ♥ Härligaste vädret och perfekt temperatur, inte för varmt och inte för kallt. Jag har lätt för att både svettas och frysa så den här årstiden passar mig som bäst! Älskar den låga eftermiddagssolen på bilderna! :D Det känns skönt att vara tillbaka i en vardag jag känner mig hemma i, då jag inte känner igen mig i kroppen. 
 
 
Vi hamnade på Tennisbanan, där det fanns bollar och rackets att låna. Jänterna tyckte det var jätteskoj och jag provade lite jag med och fick lite feeling. Längtar tills jag kan röra mig mer! Så dit kommer vi gå igen. Ligger ju bara en liten bit från mamma och pappa i Sörfjärden. Älskar att gå runt på småvägarna där nere, även om det bara blir korta svängar nu för tiden... 
 

Kommentarer :

#1: Isabell

Åh, vad kul med tennis och vilket väder ni ser ut att ha! :)

Svar: Ja det är nog en rolig sport faktiskt! :) Ser ut som att hösten levererar i år oxå! :D
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :