Sensommar

Diggar Mejjas outfit nedan skarpt! :) Skulle även vilja ta "70-tals bilder" nu i höst med stickade tröjor och utsvängda byxor, men hittar inte mössor i stilen jag tänkt... hm hm...
 
 70's <3
 
Sen kanske ni undrar hur det gick med utbildningen och allt nu då... Jo i måndagskväll låg jag och grubblade en lååång stund efter jag lagt mig och kunde knappt somna för att jag hade så ont i höften/skinkan och högra benet trots att jag smörjt med gelen och tagit ipren. Efter att ha suttit på en hård stol i 2 timmar och gått fram och tillbaka till Tonhallen fick jag alltså ont den dagen och efter natten vaknade jag 05.20 för dagen och började grubbla igen och egentligen hade jag nog innerst inne redan insett/bestämt mig efter samtalet med sjukgymnasten att det här inte kommer gå att få ihop. Men det kändes samtidigt oxå fel att strunta i utbildningen då jag äntligen kommit in. Båda besluten kändes fel så jag gick på det som kändes minst fel! Det var bara inte rätt tid för mig att börja plugga nu heller (och det känns tusen gånger viktigare att få ordning på kroppen!!). Och nu känns det bra och som rätt beslut! :) Om jag har tur kanske jag kan få anstånd och få börja utbildningen nästa år istället.
 

Kommentarer :

#1: Terese Mattsson

Kommenterade på ditt förra inlägg, helt i onödan ser jag nu! 😊

Svar: Ja jag gick på magkänslan till slut, som jag skulle ha gjort från början. Men det kanske har en mening det här oxå, vem vet... :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :