Nya vanor

Nu var det ett tag sedan igen och jag har lite blogg-abstinens. Men har just inga bilder att fylla ut texten med och då blir det inte av att jag skriver ngt heller tråkigt nog. Har precis sett veckans delfinal av Mello och kan väl inte säga att jag blev så imponerad. Var inte direkt någon låt jag tyckte var bra, många känns som en blandning av tidigare års bidrag och så är jag lite skeptisk till programledarna oxå. Missade ju förra veckan då jag var på personalträff/middag. Har hunnit jobba tre dagar hittills och det går väl hyfsat. Kände mig ganska lost i början med nytt kassasystem, ny planlösning för butikerna o.s.v. Känner av ryggen och fogarna/lederna i bäckenet en del men det går och det känns bra att komma ut och göra något! :)
 
 
 
Annars lever jag och andas vloggar och ljudböcker haha! Det är mina nya besattheter. Och när jag fasnar för något, fastnar jag! ;) Har inte sett på tv på flera veckor. Älskar att kolla på videor där amerikaner smakar svenskt godis. Alla hatar saltlakrits och vet inte vad dom ska ta sig till när dom smakar djungelvrål, hahaha! Saltlakrits finns tydligen bara i Sverige (skandinavien?), huh det som är bland det godaste godiset som finns (avskyr sötlakrits)!! 
 
Hur härligt är det inte att dagarna blir längre och längre!! :D Känner mig såå mycket piggare med mer dagsljus. Idag tog vi en spontan-tripp före lunch och hamnade på Gränsjöisen och körde lite rally med bilen. Det var kul haha! Imorgon ska vi lägga golv i Majkens rum och sen är det bara lister och el kvar och kan vi flytta in alla leksaker som står i köket och vardagsrummet, ska bli skönt! 
 

Kommentera inlägget här :