Hej 2017!

Vi firade in det nya året hemma i år. Vi åt en tre-rätters och sen plöjde jag SKAM (på fredag kommer tredje säsongen!! :D) och lade mig före tolvslaget. Mejja och Andreas var uppe tills raketerna skulle skjutas och Mejja blev lite trött och bara satt och svamlade en massa tok i soffan haha! Och när vi vaknade upp till 2017 hade det snöat och nu är det så där mysigt fluffigt igen. Wiie! :) Tack!
 
 
Jag vet inte vad 2017 har att bjuda på men det är året då jag fyller 30 och så har jag bestämt att jag ska börja jobba i Februari. Jag är inte helt bra i kroppen än men jag håller på att bli knäpp av att bara sitta hemma dag ut och dag in. Men jag börjar lite lugnt på 25% och förhoppnigsvis kommer jag må bättre av att komma ut lite och ännu mer förhoppningsvis bli bättre i kroppen då. 
 

Kommentera inlägget här :