(Marked) For Life

*Trummvirvel*... ;)

Här är den då, min nya tatuering:


Jag fastnade för den här texten första gången jag såg den! Så klockrent!
Den sitter på ett par av Andreas surfshorts, haha! Och det var där jag hittade
den! :) Den handlar ju precis om det livet går ut på! (som jag tkr). Jag hade
inga tankar på att göra en tatuering av den när jag såg den men efter jag
surfade runt på nätet efter tatueringar och hittade den här tog det inte lång
tid innan jag visste att det var en text jag ville göra och den här texten känns
så rätt! Den kommer jag kunna stå för hela livet! :)

Det enda jag är lite orolig över är att den kanske kommer töjas ut av en
gravidmage i framtiden, hur mkt det nu töjs där på sidan? Jag hade ju tänkt
att sätta den precis under bh'n men när han hade satt dit skissen såg det så
rätt och snyggt ut så jag tänkte inte på det, fast det hade ju bara blivit att den
bara hade hoppat upp en mening oxå så det hade ju fortfarande varit risk för
uttöjning isf. Men jag är iaf. jätte nöjd! :)

Kommentarer :

#1: Nathalie

SKITsnyggt!! =)

skriven
#2: Simone

Å shit! Vad stor den var! Jag trodde det skulle vara en lite kursiv text, typ en mening, rakt av. Men det var ju skitsnyggt!! Oh! =D

skriven
#3: Denise

ooh! Snyggt =)

skriven
#4: Sara

Jättefin! :) Jag tror inte den töjs ut av gravidmage! Jag har sett så många gravida med tatuering på magen, och bara man inte går upp megamycket i övrigt så håller den sig nog som den är :) Dessutom kan jag tipsa dig (när det är dags) om många jättebra gravid-oljor!

Det blev riktigt snyggt iaf! :)

skriven
#5: Hanna Ädel

VRÅÅL :D såå sjuuukt snyggt threese! när jag sågs megs tatuering första blev jag oxå helt kär.. jag tkr det är skit snyggt med text och just sådär på sidan.. DU SKA VARA NÖJD, det blev suuuper :D



skriven
#6: Linda

Oj oj oj vilken fin/snygg tatuering :)

Jaha. bebis på G snart eller? ;)



skriven
#7: stina

Supersnyggt!

skriven
#8: Madde

den vart super fin, vart gjorde du den?

skriven
#9: Therese

Nathalie: :)

Simone: ja jag tänkte om jag skulle göra den mindre först men då tänkte jag att jag säkert bara kommer att ångra mig sen att jag inte gjorde den större :) Tack! :)

Denise: Tack Tack :)

Sara: Tack! bra hoppas inte det! :) ja du får göra det! ;)

Hanna: Tack Hanna! :)

Linda: Tack! :) näe inte än, men den kommer ju sitta där hela livet och nångång i livet ska jag ha en gravidmage :)

Stina: Tack! :)

Madde: Tack! På "Kung Kent" i hudik :)

skriven
#10: Madde

Ahh oki:)



Det finns 3 "fasta" wallmans, helsingborg, stockholm och åre! Sedan åker dom väl runt på turne och så!! Ja dom var riktigt duktiga=)

skriven
#11: mathilda

åhh den var jätte fin! har oxå tänkt tatuera mig på samma ställe.. gjorde det ont? kram!

skriven

Kommentera inlägget här :