2009

Nu är det inte långt kvar på det här året, Vilket har varit ett bra år tkr jag! :)
Bättre än jag trott... Och jag hoppas 2010 (vad konstigt det kommer bli att
skriva datum nu; ex.100101)
blir minst lika bra! :)


Lite vad jag gjort 2009:

Och jag höll mitt nyårslöfte som var att tatuera mig! :) Bra där!
Tur att jag kom på vad jag ville göra, annars hade det nog inte gått vägen.
Jag har inget nyårslöfte till 2010 ännu. Eller jo ett litet fast jag vet att det
säkert inte är ngt jag kommer genomföra. Jag ska försöka hitta nån foto-
kurs/utbildning. Om jag hittar nån i Sundsvall kommer jag försöka gå den
iaf.



Men nu till den stora frågan; VAD ska vi göra på nyår??
Jag tkr vi ska salmas hemma hos ngn (det går bra här) och kanske äta lite
mat (men jag tänker inte laga mat till alla i år igen, jobbigt!! haha!) och sen
smälla raketer (BÄTTRE än förra året!!!) vid 12-slaget! :)

Kommentarer :

#1: Simone

Ja, jag säger till jimmie att "vi kan väl åtminstone samlas allihopa, vi kan väl vara här!" Men 'neej, det är för litet' tycker han X)

skriven
#2: Therese

ja vi måste ju vara nånstans... det är väl störst hemma hos oss så vi kan ju vara här om ingen annanstans.. :)

skriven

Kommentera inlägget här :