Årsresumé 2017

 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte bil på en sjö. Började göra youtube-videos.
   
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?
Hade inga från förra året och har nog inga i år heller mer än att lyssna på kroppen och försöka leva så hälsosamt som möjligt!
 
Fick någon/några du känner barn i år?
Ja min vän Erica
 
  
 
 
Dog någon som stod dig nära?
Gudskelov nej!

Vilka länder besökte du?
Bara Sverige i år, till Gävle var nog det längsta jag tog mig. Övernattning på hotell och Furuviksbesök.
 
  
 
 
Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?
Jamen kanske nån liten resa :) En riktig varm sommar!
 
Vad var din största framgång?
Att jag kom tillbaka till jobbet.
 
Delar av Scorett-gänget

Största misstaget?
Tog en skidtur i elljusspåret i början på året då det knappt var ngn snö kvar, inget spår och is, vilket resulterade i några rejäla vurpor. Inte bra, inte bra!
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Ja var deltids-sjukskriven under hela året och hade mitt livs värsta magsjuka!! Barna hade vattkoppor och magsjuka...
 
  
 
 
Bästa köpet?
Menskopp! Världens bästa uppfinning! :D

Vad spenderade du mest pengar på?
Hudvårds- och skönhetsprodukter då jag har haft mitt livs dåligaste hy under året.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att hitta på saker med familjen, komma ut och träffa folk, träna, motionera, soooool!
 
  
 
 
    
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag tror jag gjort allt lagomt i år faktiskt. Men fotat med systemkameran kanske.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Skällt på barna/tappat tålamodet, Stressat som vanligt, men inget jag kan styra över riktigt. Mornar då man ska iväg till en viss tid är värst!! Helt omöjligt för oss att komma i tid! 
 
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare jämfört med 2016.

Favoritprogram på TV?
Har nästan inte tittat på tv ngt i år. Men Greys är kanske ett av få program jag följt.
 
Största musikaliska upptäckten?
hmm... Nya versionen med Ted Gärdestad, sugnerat Peter Nordal.
 
Något du önskade dig och fick?
Lp-spelare.
 
 
 
Något du önskade dig och inte fick?
Allt på "dear santa" ;)
 
Årets bästa film?
101-åringen? Vet inte om jag sett så många nya... den och skönheten & odjuret är dom jag kommer på iaf.
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
C.T.   (Updat. Just det glömde ju helt bort Liam Hemsworth i Hunger Games-filmerna!) 
 
Bästa boken du läste i år?
(lyssnade) The Selection series! såå bra! ♥♥♥
 
      
   
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Var lite trött och sliten efter dagen innan då jag överraskades med en fest med 70-tals tema. Blev verkligen överraskad. :D
 
 
 
 
 Hur skulle du beskriva din stil i år?
Enkelt. Jeans och t-shirt typ. Eller jag vet inte hur man ska beskriva min stil... typ... average-sporty-vintage? haha!
 
 
 
 
 
Vad fick dig att må bra?
Egentid, motion, sol, musik, lugn och ro.
 
Vem saknade du?
Vännerna, har inte träffats mkt alls...
 
Tycker du att 2017 har varit ett bra år?
Ja helt klart godkänt, då jag börjat känt mig mer som mig själv.

Vilka saker har varit tråkigast det här året?
Kall sommar, 

Vilka låtar kommer påminna dig om det här året? 
Wiktoria - As I lay me down
Loreen -  Statements
Adrijana - Amore
Kris Kläfford - Imagine
 
Vilket datum kommer du alltid minnas?
14:e juli (överraskningsfest) 
 
  
 
 Högsta önskan just nu?
Att kroppen ska fortsätta gå åt rätt håll, både fysiskt och psykiskt. 
 
 

Kommentarer :

#1: Pauline Hurtig

fin årsresumé

Svar: Tack! :)
Therese

skriven

Kommentera inlägget här :