Fit For Fight

Har nu börjat tränat (at least)
aerobic
tis. och steptors.
Det var alltså step igår... FY FAAN!
Jag höll på att avlida, så jävla jobbigt.
Sista kvarten blev jag yr i huvet & svimfärdig så de eter duga.
Fick gå ut i omklädningsrummet och lägga mig på en bänk.
Hjärtat dunkade så jäkla fort och jag kände pulsen ända upp i huvet.
Ljudet runt omkring började bli svagare sådär som när man svimmar.
Verkligheten försvinner lixom.

Och då hade jag brädan på mellanläge oxå, bara för att alla andra hade på lägsta
och mellan... Tänkte ha på högsta först eftersom man alltid hade det när man hade
step med Linda. Men eftersom alla andra hade så lågt var det nog bäst att jag hade
så med. Men jag tänkte en eller två ggr att; fan vad dålig alla var då som hade på
det lägsta... haha! Tji fick jag!

Antingen är jag så jävla otränad eller
så är det för att luften där inne är så jäkla dålig.

Kommentera inlägget här :