Perfectioné

Nu är det dukat och klart. Ja föutom maten då. :) Och jag är sååå nöjd med
dukningen och allt. :) haha Total satisfaction! Jag mår bra helt enkelt, min själ
är i harmoni, haha.
A-
Känns det inte lite överdrivet?
T- Nej, Nej, Nej, Nej, Nej... på Nyår får det vara överdrivet.
Perfektion heter det. Jag älskar perfektion.
Det blev ju exakt som jag tänkte om inte ännu bättre :) haha.
Tacksam ska man vara. Om jag hade kommit på en fest där allt var
perfekt skulle jag bli Glad. :) Ja alltså nu ska jag inte överdriva haha så ni
som kommer blir besvikna när ni kommer haha. Men enligt min mening
är det perfectioné! :) Bara för det så kommer väl all mat gå åt skogen.
*Peppar peppar tar i trä* Håller tummarna för att det ska bli så gott som möjligt
och även för att mitt hår ska bli perfekt. :)

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer :

#1: Nathalie

Ja, jag ska göra mitt hår nu. Håller tummarna på att det blir bra ! :P

skriven
#2: Kajsa

Jag hoppas att det kommer bilder på perfektionen =)

skriven
#3: Linn

Hej! Gott nytt år föresten :) Är sugen på att se bilder från natten :)

skriven
#4: Therese

Nathalie: Det blev bra :)

Kajsa: Jajemen så småningom :)

Linn: Detsamma! :) japp dom kommer! :)

skriven
#5: Simone

"MMM, det var jättegott, vad duktig du är therese!"

"Haha, det är andreas som har gjort det"

XD

skriven
#6: Therese

HAHA ja... =D

skriven

Kommentera inlägget här :