Snart kommer jag hem!

Nu ar det bara tors, fre, lord kvar.
Aker hem pa Sondag morgon.
Ah herregud vad jag langtar hem nu, eller
det ar Andreas jag langtar som fan efter, annars ar det ratt skont ;P
Ne men allvarligt det borjar bli olidligt jobbigt nu, jag skulle sa garna
vilja ha en kram! Ah sa underbart!
Hoppas dom har 3 dagarna gar fort fort.

Imorrn ska vi iaf. ut och aka bat till Comino (en o)
dagarna gar fortare om man gor lite saker.
Vi har bl.a. varit till ett vattenland med rutschkanor o grejer,
dar sag vi oxa pappegoj-, sjolejon- och delfinshower, det var faktiskt skit kul!

har oxa varit i Valletta (huvudstaden) och shoppat pa marknad o i affarer.
varit till olika strander och ja vad har vi mer gjort?
solat, solat, solat & Solat! Lovely!
ar ganska brun, men jag ar fan inte nojd an.
Jag vill ju vara neger nar jag aker hem, magen borjar ta sig,
men armarna o benen ar nastan kritvita (ne inte riktigt men for att ha varit utomlands sa...)
far hoppas solen tar som fan pa baten imorgon.

Sen ska vi oxa ga o kolla pa bio nan kvall, antingen mamma mia eller satc.
den sistnamnda om jag far valja!
Och kanske aven en liten tatuering om vi vagar, har rad (om det ar billigt) och om
vi hittar nat bra motiv. =)
Gjorde ju hennatatuering pa gatan haromkvallen, men fy fan vad ful min blev,
skit missnojd! Tur att den gar bort snart.
Jag gjorde en fyrklover pa handleden, den var jatte fin o sot pa papperet, men
pa mig blev det bara ojamn o ful, ser ut som om jag gjort den sjalv.
Linas blev jatte fin, hon gjorde en liten pappegoja i nacken, skit sott!

-See you soon!

Kommentarer :

#1: Nathalie

Okej :P Ja, du får väl säga till när du vill ha tillbaka det då. Men hur visste du adressen hit? :P Pär har inte ens adress hit, utan till Britta. Han har aldrig bytt :) Men tack ändå för vykortet =)

skriven

Kommentera inlägget här :