Slit och slät

Dåså är man hemma efter en arbetsdag igen...
Hade relativt mkt att göra idag iaf. (t.o.m. 19) så tiden gick fort!
Då är det skönt!
Mkt kampanjer som började och litte varor som kom...

Träffade på Simone, Denise, Dennis o Bianca
(höll nästan på att skriva Bianco, haha, sko-nörd)
Haha Alla karlar är lika dana, hatar att gå i klädaffärer... ;)
Det är så drygt att fördriva lunchen med att gå i affärer som
man gått i varje dag! Om man inte har jobbat på länge är
det ganska kul faktiskt...

Och värre blir det imorrn, då ska vi ha möte kl.08.00.
Och jag börjar sedan att jobba 13... Gahhhh! Drygt!
Ska iaf. försöka hitta en lång lite större väst på stan imorrn.
Såg en på Bik Bok förut och jag har 25% rabattcheck där så...
Sen letar jag efter ett par leopardmönstrade strumpbyxor oxå..
såg ett par på en bild på Gina men tror inte dom hade fått in dom än.
Det är så typiskt mig att se saker som jag vill ha men när jag
kommer på att jag ska köpa dom så är det slut! Alltid!


Blev kär i den här outfiten!
Därav att köpa en väst! =)

Kommentarer :

#1: Therese

eller heter det kanske "slit och släp"???

skriven

Kommentera inlägget här :