Kendra-maraton...

Det har varit "Kendra - says I do"-maraton hela söndan så jag har legat
och kollat på det. Ni vet hon som bodde på The Playboymansion, hon
den dumma blondinen med världens högsta skratt! haha! :) Men nu har
hon hittat sin man och ska gifta sig vilket denna serie handlar om.

Jag har alltid stört mig på henne när jag sett playboymansion-serien för
att hon är så blåst. Man har fått sig några skratt åt henne... ja jag tkr fort-
farande att hon inte har alla hästar i stallet, men hon är för rolig oxå! :)

Kolla in det här avsnittet där hon avslöjar för sina nära och kära att hon
är gravid
, bl.a. hennes mamma. Dom har ordnat en möhippa för henne
och dom ska skåla med champagne men hon kan ju inte dricka så hon fick
berätta det för alla då. Dom blev en aning chockade! Speciellt mamman
som inte tog det så bra! Tänk att få en sån reaktion från sin egen mamma
alltså! Jag tyckte så synd om henne då!

Kolla på klippet så förstår ni vad jag menar...
Det är i början så ni behöver inte sitta och kolla igenom hela klippet. :)

Kendra avslöjar sin graviditet

Kommentarer :

#1: Linda

Det funkar inte att kolla på klippet :(

och jag håller med dig om att hon inte verkar ha alla hästar hemma xD men hon är ju lite festlig också..Hahah!!

skriven
#2: Nathalie

Näe, klippet funkar inte. Är bara ett sånt där rött kryss uppe i hörnet..

skriven
#3: Therese

hm... det måste vara ngt fel på blogg.se då. jag ska undersöka saken... :)

skriven
#4: Nathalie

nu funkar det. Men fy faan! Vilken jävla mamma då..

skriven
#5: Therese

Nathalie: bra! :) ja jag vet fy vad ledsen jag skulle bli!

skriven

Kommentera inlägget här :