Sick and tired...

Usch vad trött jag är idag. Det är en såndär "ligga-i-soffan-hela-dagen-dag"
idag för mig! inte bara för att det var party igår utan för att jag även blivit
förkyld! :( Usch! Jag vill inte vara sjuk!



Fast jag ska egentligen inte klaga, sist jag var förkyld var ca ett år sen tror
jag!? Jag kände hur det började smyga sig på i fredags, då jag fick en liten
"kallsup" när vi satt på bion av nån salt/sockrad godis. Alltså jag fick ner
saltet/sockret lite i fel strupe. Så det kändes som jag fick en kallsup. Och
kallsupar gör mig förkyld! Jag har flera ggr när jag sköljt ur håret i duschen
fått kallsupar och sen blivit förkyld. knäppt ja! Så när jag får en kallsup vet
jag vad som väntar, iaf. 8 av 10 ggr.

Så jag ska bara ligga och ta det lugnt hela kvällen! kolla på film/tv, äta
massa gotta och bara va! Fy sååå skönt!

Kommentera inlägget här :