Het Gladiator-sommar

Japp, Gladiator trenden fortsätter även denna sommar! YEY! Säger jag bara!
Jag älskar Gladiator-/jesus-sandaler, dom är sååå snygga! :) Finns hur många
modeller som helst att välja mellan nu oxå! Ännu mer än förra året!

Här är några från Scorett!


Det nyaste är väl att det kommer högre modeller oxå, höga skaft och höga
klackar.  I början var jag lite skeptisk men nu skulle jag vilja ha ett par, med
höga skaft alltså. :) Sjukt snygga!


Vet inte vart denna kommer ifrån, tyvärr.
Men det finns nog lite här och där skulle jag tro... VILL HA! :)


Mina jag köpte på Scorett förra året.... Älskar dom!

Kommentarer :

#1: Emma

När det var nytt som mode blev jag helt chockad och tyckte alla hade så fula skor på sig, trodde det var nå skämt haha... Men nu tycker jag dom bara blir snyggare och snyggare :) Antar att man måste vänja sig vid det nya haha....

skriven
#2: Therese

ja så är det med nästan allt för mig, haha. i början tänker man "det där kommer jag aldrig att ta på mig" men sen vänjer man sig och vill vara med :) haha

skriven
#3: Nathalie

Nr. 6, 8 och 10 vill ja ha! =)

skriven
#4: Therese

ja jag med! fast 8:an var inte lika fin i verkligheten... :/ :) men dom andra vill jag ha! 11 är oxå snygg med nitar! :)

skriven
#5: Mia

Jag har också börjat älska gladiatorsandaler, och speciellt dom med nitar på :) Det är nog inte alltför långt bort tills det står ett par i min garderob också :)

skriven
#6: Therese

hehe ja! nitar är alltid snyggt! ;) det tkr jag absolut att du ska införskaffa! :)

skriven

Kommentera inlägget här :