Gone Missing...

Imorse när vi skulle släppa in katterna efter att ha släppt ut dom typ 06 som
vi får göra varje morgon, för det är tiden dom ställer sig och skriker utanför
sovrumsdörren, kom bara Maja springandes. Stog länge och ropade efter
Zipper. Men ingen svart liten kisse kom. Han brukar alltid komma när man
ropar, speciellt såhär på morron. Om inte annat så är dom alltid tillsammans
så om inte en kommer, kommer inte den andra heller.



Så jag fick ge Maja mat bara och vänta på att Zipper skulle komma av sig
själv. Men han kom aldrig så jag gick ut på gården och ropade och ropade.
Maja följde med mig vart jag än gick. Sötnosen! :D Gick och ropade säkert
en timme till och från. Sist gick jag upp till klädsträcket längst upp på gården,
och Maja följde såklart med. :) Går ner bakom ladan ner mot täkten lixom.
Ställer mig och ropar där. Haha då ställer sig Maja och skriker oxå medans
hon tittar ut över täkten. Efter varje gång jag ropat "zipper" skriker hon oxå.
Haha hon ville oxå att han skulle komma hem och hjälpte till att ropa på
honom. HAHA! hur söt får man bli?? Lillgumman min!  :D Haha!



Fast han kom aldrig då heller så jag gav upp och gick in och satte mig vid
datorn en stund sen när jag är klar så är Andreas oxå borta + hans bil.
Jaha? Ska alla försvinna? Haha! :) Sen efter ett bra tag kom Zipper in genom
dörren och slog sig ner på köksgolvet helt utmattad. Ingen aning om vart
han har varit, han som inte vågar gå 5 m från huset själv... Fegskiten! :P
Han skrek inte ens efter mat så jag kan inte fatta vad han har gjort. Haha!
Men tur att han kom hem iaf. min lilla älskling! :)

Kommentarer :

#1: Nathalie

Åh! vad bra att han kom hem! och haha! Till Maja! :D Vilken sötis!

skriven
#2: Therese

Ja jag blev lite orolig där ett tag! :S :) ja hon är SÖTAST i världen! haha! :)

skriven
#3: Simone

Men åå vad sött! =D

skriven

Kommentera inlägget här :