Mid Sweden Nat's 2009 - Bilder!



Ja egentligen har jag ju redan berättat lite om Lördagen. Jag vaknade upp och
mådde inte så bra men måsta åka och knäppa kort ändå... och bla bla bla... :)

Nu när jag kollar igenom bilderna sitter jag och tänker att dom ser så tråkiga ut.
Men egentligen är det inte bilderna som är tråkiga utan bilarna. Kollade igenom
mappen sen förra årets Cruising och det är mkt snyggare och "roligare" bilar
med då. Roligare färger, roligare mönster, roligare former. Mer speciella bilar
helt enkelt motför vad det var i år. Det är nog svårt att fånga en bil på bild så
bilden der snygg ut. Finns inte så många olika bilder man kan ta på en bil tkr
jag. Eller jag vet lixom inte vad bilentusiaster vill se. Haha! Är det kanske ngt i
motorn? Eller? Haha! Näe så jag knäpper på det jag tkr är snyggt, därför är det
svårt när bilen inte är nå speciell. Men jag gillar detaljer. :) och snygga former.

     
   


Den här bilen kallar jag "päronsplit" :)

     
   



   



På Lördan var det även bättre band (såg iof. bara ett av dom på fredan..)
Men jag blev så besviken dan före att dom inte hade nån sån där stor contra-
bas
. Utan en sån är det ingen Rocka Billy/Raggarmusik! :D Det är sånt skönt
ljud i dom! Så jag blev glad när jag såg att dom hade en sån. :)

BANDEN:
Zeb And His Dixie Rebels

 

Sigge Hill

 
Sigge Hill avslutade kvällen och det var verkligen röj där då! :)
Skit kul! Hoppas dom tar in han nästa år oxå! :)

Kommentarer :

#1: hanna b

sv: hej du! jag har köpt skorna i thailand och linner på VILA i Gallerian (Sthlm). :)

skriven
#2: Nathalie

Jag håller med om contrabasen. Jag skulle vilja lära mig spela sån :D Ser så roligt ut !

skriven
#3: Therese

*Nathalie:* Ja jag med! :D

skriven
#4: Kajsa

Hahaha! Jag skrattar fortfarande åt korten du skickade till mig! Rolig bildserie om man kollar på dem i följd :)

skriven
#5: Therese

*Kajsa:* Haha XD

skriven
#6: grandprix63

Hej Therese!

Fina bilder du tagit från Mid Sweden Nat's.

En mycket bra tillställning.

Jag var ju ute på Gnarp och cruisade när Miss Blöttröja avgjordes och nu ser jag att jag inte missade nåt viktigt :)



Ha en fin sommar,

Anders



http://grandprix63.blogspot.com/2009/06/mid-sweden-nats-2009.html

skriven

Kommentera inlägget här :